Unibet Anmeldelse 2024 - FAQ

UnibetResponsible Gambling
CASINORANK
9/10
BonusBonus €100
Tillid siden 1997
Legendarisk sportsbog
Prisvindende casino
Betroet
Verificeret
Sikkert
Tillid siden 1997
Legendarisk sportsbog
Prisvindende casino
Unibet is not available in your country. Please try:
FAQ

FAQ

Vi har samlet svar på de oftest stillede spørgsmål om Unibet i vores FAQ.

Hvordan kan jeg bekræfte min konto?

Du har 30 dage til at bekræfte din identitet, når du har oprettet din konto. Du vil ikke være i stand til at verificere eventuelle gevinster, hvis du springer dette trin over. Også konti, der ikke bliver verificeret inden for en bestemt tidsramme, kan også blive suspenderet. Følg disse trin for at bekræfte din konto og begynde at spille alle de spil, Unibet har at tilbyde problemfrit: · Gå til bekræftelsessiden og find hvilke dokumenter du skal sende · Upload dokumenterne på bekræftelsessiden. Grundlæggende skal du sende dokumenter for at bevise din identitet, adresse og betalingsmetode. Når du vil bevise din identitet, vil et af disse dokumenter klare opgaven: · Pas · Identitetskort · Kørekort · Officielt opholdsdokument · Som bevis for adresse kan du sende: · Kontoudtog · Forbrugsregning · Bopælsattest Husk at alle disse dokumenter må ikke være ældre end 6 måneder for at være gyldige. Alle kopier, som du sender til casinoet, skal være klare, og alle fire hjørner skal være synlige. Adressen på din konto og i det angivne dokument skal være den samme. Og den sidste ting du skal bekræfte er din betalingsmetode. For at gøre det skal du sende et farveskærmbillede med alle relevante detaljer. Der er forskellige krav til hver betalingsmetode, og de er som følger: · For kredit- eller betalingskort skal du sende et digitalt billede af begge sider af kortet. Kortet skal være underskrevet og alle hjørner skal være synlige. Tøm tallene på dit kreditkort, så kun de første seks og sidste fire cifre er synlige, for din egen sikkerhed. · Ved banktransaktioner skal du enten sende et scanning eller digitalt foto af dit papirkontoudtog eller et skærmbillede af din onlinekonto. · For e-wallets skal du uploade et skærmbillede af din fulde profilside med fulde navn og kontooplysninger. · For Paysafecards skal du uploade en scanning af din voucher eller kvittering, hvor du sletter alle følsomme oplysninger.

Hvorfor er det vigtigt at bekræfte min konto?

Der er et par grunde til, at et casino skal verificere sine spillere. Først og fremmest skal de vide, om du er myndig til at spille. Så vil de beskytte din konto mod identitetstyveri. Af den grund skal du sende digitale billeder eller skærmbilleder af visse dokumenter. Du kan gøre det på bekræftelsessiden på din konto. Og hvis du undlader at bekræfte din konto, risikerer du at få din konto suspenderet. Det seneste europæiske direktiv om bekæmpelse af hvidvaskning af penge indebærer nye foranstaltninger til at forblive effektive mod onlinekriminalitet. Så hvis casinoet kræver, at du sender nogle yderligere dokumenter, der ikke betyder, at du er mistænksom eller noget, har du kun udløst en automatisk proces. Din sikkerhed er deres prioritet, og når du hjælper casinoet ved du, at du spiller med en operatør, der opretholder et sikkert spillemiljø.

Hvorfor afvises nogle dokumenter?

Der kan være mange årsager til, at et dokument bliver afvist. Du skal følge de strenge regler, som casinoet har, når det kommer til at sende dokumenter. Til at begynde med skal alle fire hjørner af dokumentet være synlige. I tilfælde af at de bliver beskåret, vil kasinoet ikke acceptere det. Alle oplysninger, herunder dit navn, adresse, fødselsdato skal være tydelige. Uoverensstemmelse med navn – Alle de dokumenter, du sender, skal stå i dit navn. Erhvervskontoudtog – Du kan kun bruge en privat bankkonto, du kan ikke foretage ind- og udbetalinger med erhvervskonti. Usignerede dokumenter – Alle dokumenter, som du sender til kasinoet, skal være underskrevet. Usignerede dokumenter vil blive afvist. Udløbne dokumenter – Alle dokumenter, du sender til kasinoet, skal være gyldige. Forkerte dokumenter – Kasinoet accepterer kun visse typer dokumenter, som er angivet på bekræftelsessiden. Du kan ikke sende dokumenter, som du vil.

Jeg har glemt min adgangskode, og nu kan jeg ikke logge ind på min konto?

Du kan altid nulstille din adgangskode, når du klikker på "Glemt" i adgangskodefeltet. Du skal dog kende e-mailadressen, den du brugte, da du oprettede en konto. Kasinoet sender et link til din e-mailadresse, som vil hjælpe dig med at gendanne din adgangskode. Hvis du ikke modtager e-mailen, bør du tjekke spam-mappen.

Min konto er blokeret. Hvad skal jeg gøre?

Der er forskellige årsager til, at din konto er blokeret:
Det er muligt, at du indtaster din adgangskode forkert, og hvis det er tilfældet efter et par forsøg, bliver din konto midlertidigt låst.
Når du beslutter dig for at udelukke dig selv fra gambling, vandt du`ikke være i stand til at få adgang til din konto. Hvis det er tilfældet, skal du vente på, at selvudelukkelsesperioden udløber, før du kan logge ind på din Unibet Casino-konto og spille nogen form for spil.
Når du modtager en besked om, at din konto er utilgængelig, skal du tjekke din e-mail for mere information om, hvorfor det sker.

Kan jeg ændre mine kontooplysninger og kontaktpræferencer?

Det er muligt at ændre de fleste af dine kontooplysninger i sektionen Personlige oplysninger på din konto. Du kan ændre din e-mailadresse, hjemmeadresse og telefonnummer.
I kontaktindstillingerne kan du vælge dine foretrukne kontaktkanaler eller afmelde dig modtagelse af nyhedsbreve. Du kan`t opdatere kontovaluta, brugernavn og bopælsland.

Kan jeg lukke min konto?

Du kan lukke din konto, når du vil. Du skal gå til Kontooplysninger og Luk konti. Før du beslutter dig for at lukke din konto permanent, råder vi dig til at læse betingelserne for lukning omhyggeligt. Det er muligt at modtage salgsfremmende e-mails fra casinoet, selvom din konto er inaktiv. Af den grund skal du afmelde dig i Kommunikationsindstillinger.

Jeg kan ikke logge ind på min konto fra udlandet. Er der noget jeg kan gøre?

Hvis du bor i et land, hvor Unibet ikke kan operere, vil du heller ikke kunne logge ind på din konto. Her er en liste over lande, der er begrænset:
· Afghanistan, Australien, Danmark, Estland, Etiopien, Frankrig og andre franske territorier, Hong Kong, Iran, Irak, Italien, Jordan, Kuwait, Nordkorea, Pakistan, Filippinerne, Portugal, Spanien, Syrien, Tyrkiet, Rumænien, Irland, United Amerikas stater og andre amerikanske territorier eller Yemen

Hvordan logger jeg ud fra min konto?

Når du klikker på personikonet i øverste højre hjørne af siden, vises en rullemenu, og knappen 'Log ud' er nederst.

Kan jeg tjekke mine optegnelser over alle ind- og udbetalinger?

Ja, du kan tjekke alle de ind- og udbetalinger, du har foretaget, under Kontohistorik.

Er mine personlige oplysninger sikre?

Ja, dine personlige oplysninger er krypteret med 128-bit SSL. Når du har sendt dine personlige oplysninger, krypteres de og gemmes derefter krypteret i casinoets sikre systemer, som regelmæssigt testes af en tredjeparts sikkerhedsekspert. Unibet Casino overholder de høje standarder for betalingskortindustriens datasikkerhedsstandard og European Gaming and Betting Association.

Hvordan holder jeg min konto sikker?

Kasinoet gør sit bedste for at holde dine personlige oplysninger sikre, men du skal også holde dine loginoplysninger og personlige oplysninger sikre. Vi råder dig til regelmæssigt at ændre din adgangskode for at forhindre, at din konto bliver hacket. Du bør heller aldrig gemme dit brugernavn og din adgangskode på siden.
Hvis du mener, at din konto er blevet hacket, skal du kontakte Unibet med det samme.

Hvordan åbner man en konto?

Det er meget nemt at åbne en konto. Alt du skal gøre er at gå til kasinoets officielle hjemmeside og udfylde dine personlige oplysninger.

Hvor gammel skal jeg være for at åbne en konto?

Du skal være mindst 18 år for at kunne åbne en konto hos Unibet Casino. Mindreåriges hasardspil anses for ulovligt i de fleste lande. For at undgå ulovlig gambling aktivitet kræver kasinoet bekræftelse af identitet.

Kan jeg åbne en konto for en anden?

Nej, du kan have en konto for dig selv, men du kan ikke åbne en konto for en anden.

Kan jeg have mere end én konto?

Nej, du kan kun have én konto. To eller flere personer i samme husstand kan have separate konti, men nogle bonusser kan være begrænset til dem.

Hvad er en indbetalingsbonus?

Når du laver en indbetaling, normalt første gang, belønner casinoet dig med bonuspenge. For eksempel, hvis bonussen er 100% match indbetaling, betyder det, at casinoet vil matche det beløb, du indbetaler. For eksempel, hvis du laver en $20 indbetaling, vil casinoet belønne dig med yderligere $20 i bonuspenge. Det betyder, at du ender med $40 på din saldo. Husk, at hver gang du modtager en bonus, skal du opfylde nogle omsætningskrav, før du vil være i stand til at hæve dine gevinster.

Hvad er forskellen mellem mine indbetalte penge og bonuspenge?

Når du modtager en bonus fra casinoet, vil du se to saldi i din aktive indbetalingsbonus. Den første er det beløb, du har indbetalt for at aktivere bonussen. Når du spiller spil, vil disse penge blive brugt først, når du spiller. Så har du bonuspengene, det er de penge som casinoet giver dig når du laver din indbetaling. Når du opfylder omsætningskravene, vil disse penge blive konverteret til kontanter. Hvis du undlader at omsætte bonussen inden for den krævede tidsramme, vil disse bonuspenge udløbe.

Kan jeg hæve bonuspenge?

Nej, du kan ikke hæve bonuspenge, før du har opfyldt omsætningskravene.

Kan jeg annullere min bonus?

Når du går til sektionen Aktive bonusser, kan du annullere bonussen der. Du skal huske, at når du annullerer en bestemt bonus, vil det resultere i et tab af bonuspenge.

Kan jeg spore min bonus?

Generelt ja, du kan spore din bonus. Hver bonus er dog forskellig, og du skal satse et vist beløb for at fuldføre bonussen. Når du går til sektionen Aktive bonusser, kan du finde alle de nødvendige oplysninger, og du kan også spore, hvor langt din bonus er nået her. Vælg produktikonet under 'Progress', og det vil vise det resterende beløb, du skal satse.

Hvorfor reduceres mine indsatskrav ikke?

Omsætningskravene falder, når et væddemål er blevet afgjort. Du skal huske, at nogle spil tæller med 100 % af omsætningskravene og andre 10 %. Der er spil, der slet ikke tæller med i omsætningskravene. Før du spiller et spil, råder vi dig til at tjekke vilkårene og betingelserne først.

Hvorfor er min balance væk?

Du kan kun have én aktiv bonus ad gangen. Hvis du beslutter dig for at acceptere en ny bonus, mens du stadig har en løbende bonus at omsætte, annullerer du den aktive bonus, og som et resultat vil du miste alle bonuspenge. En anden mulighed er, at din bonus er udløbet, og du af den grund ikke kan se dine gevinster på din kontosaldo.

Kan min bonus udløbe?

Hver bonus du modtager har en udløbsdato. For at kontrollere udløbsdatoen for din bonus kan du gå til Konto og derefter Bonusser.
Du kan se, at der er flere beløb, der vises under din kontosaldo:
· Kassebeholdning – Det er dine penge, som du kan gøre, hvad du vil med. Du kan spille med disse penge eller foretage en udbetaling.
· Bonussaldo – Dette er bonuspenge, og hvis du vil konvertere disse penge til kontanter og foretage en udbetaling, skal du opfylde omsætningskravene.
· Gratis spins bonus – Dette er normalt penge, som du allerede har vundet ved at spille gratis spins på en NetEnt spillemaskine. Disse penge kommer med omsætningskrav, som normalt er 25x, og når du opfylder dem, kan du konvertere disse penge til kontanter.

Hvordan kan jeg få en bonus?

Du kan modtage masser af bonusser hos Unibet. De er lavet på den måde, de kan passe til individuelle spillere. For at tjekke, om der er noget for dig, gå til siden med bonustilbud eller kampagner.

Kan jeg få en udløbet bonus tilbage?

Når bonussen er udløbet, er den væk, og du kan ikke genaktivere den.

Jeg har ikke modtaget en bonus?

Du skal først sikre dig, at du er kvalificeret til en bonus, før du modtager en. Gå til siden med bonustilbud, og du vil finde alle de nødvendige oplysninger der. Hvis du har modtaget gratis spins på et eller andet spil, skal du bare gå til det angivne spilleautomat, og dine gratis spins venter på dig der.

Kan jeg bytte min bonus?

Fra tid til anden kan du modtage en bonus, som du ikke kan lide. Det kan kasinoet desværre`t bytte bonus for dig, men du kan annullere den, hvis du virkelig ikke kan lide den og vente på et nyt bedre bonustilbud.

Kan jeg få gratis spins on demand?

Der er kampagner og bonustilbud, der sker hele tiden. Unibet Casino vil give dig besked, hvis de har et tilbud til dig. Gratis spins vil blive vist i din bonustilbudssektion, og du kan også tjekke kampagnesiden fra tid til anden.

Hvilke spil kan jeg spille mine gratis spins på?

Der er 2 typer gratis spins, bonus gratis spins og kampagne gratis spins.
Bonus gratis spins kan findes i dine bonustilbud, og de kan spilles på visse spil. Mens kampagnebonus gratis spins er knyttet til en kampagne og kan spilles på et bestemt spil.

Hvad er et gratis væddemål?

Dette er et valgfrit tilbud, der vil blive vist på spillekuponen. Du behøver kun at vælge bonustilbuddet, og dit væddemål vil blive placeret gratis. Hvis du vinder, vil du se udbetalingen på din spillekupon.

Hvad er en profit boost bonus?

Dette er endnu en valgfri bonus, som du ikke behøver at acceptere, hvis du ikke vil. Valgmuligheden vises på din spillekupon, hvis den er gyldig for et spil, du placerer.

Tilbyder Unibet Henvis en ven bonus?

Når du henviser en ven til Unibet, og vedkommende har registreret og spillet nok til at opfylde bonuskravene, vil du modtage en belønning.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge til at foretage en indbetaling?

Når du besøger siden Indskudspenge på din konto, vil du se en liste over alle de tilgængelige betalingsmetoder for indbetalinger. Husk, at selvom nogle metoder kan være tilgængelige på webstedet, er de muligvis ikke tilgængelige for dig, afhængigt af dit bopælsland.

Kan jeg foretage en indbetaling med mit kredit- eller betalingskort?

Ja, du kan foretage en indbetaling med dit kredit- eller betalingskort. Du skal dele følgende oplysninger med casinoet for at foretage en indbetaling:
· Forreste 16 cifre
· Udløbsdato
· Sikkerhedsnummer (CVV/CCV)
Alle indbetalinger skal foretages med en betalingsmetode, der er registreret på dit navn, og de er øjeblikkelig overførsel. Hvis du ikke kan se pengene på din saldo, råder vi dig til at gøre en af ​​følgende ting:
· Opdater siden
· Vent i mindst 2 timer, da det kan tage noget tid, før depositum er behandlet
· Tjek dit kort for at se, om pengene er blevet trukket fra din konto.
Hvis pengene er blevet debiteret dit kort og stadig ikke vises på din saldo, skal du kontakte kundesupport og give dem følgende oplysninger: dato, klokkeslæt, beløb og reference for transaktions-id.

Hvorfor kan jeg ikke lave en indbetaling?

Hvis du oplever problemer, mens du forsøger at foretage en indbetaling til din konto, kan du prøve en af ​​disse ting og prøve at løse problemet selv:
· Prøv en anden indbetalingsmetode.
· Du kan kun lave en indbetaling én gang hvert 10. minut.
· Hvis din indbetaling mislykkes fem gange, kontakt din betalingsudbyder.
· Overvåg din konto for advarsler om problemer eller vedligeholdelse.
· Tjek, om du har verificeret alle dine dokumenter.
Hvis problemet fortsætter, råder vi dig til at kontakte kundesupport, og kundeagenter vil gøre alt i deres magt for at hjælpe dig med at løse problemet.

Kan jeg ændre valutaen, når jeg laver en indbetaling?

Unibet giver dig mulighed for at bruge en anden valuta end den på din konto. Men husk på, at du muligvis skal betale et valutavekslingsgebyr.

Mit kort blev stjålet, så jeg vil gerne vide, hvad der sker med min hævning?

Hvis dit kort bliver stjålet, skal du straks informere din bank. Så bør du tjekke, om pengene allerede er krediteret dit kort`s konto. Hvis de ikke er det, vil transaktionen blive tilbageført til din spillekonto, når banken rapporterer kortet som stjålet.

Hvad er forskellen mellem filialkode og bankkode?

Hvis du vil finde dit filialnummer, skal du kontakte din bank eller bruge et af de værktøjer, der findes på bankens hjemmeside. Filialkoden er det 5-cifrede nummer, der består af dit 4-cifrede filialnummer efterfulgt af et nummer, der angiver den geografiske placering af bankfilialen. På den anden side er dit banknummer det 3-cifrede nummer, der er specifikt for din bank.

Hvad er BIC, SWIFT og IBAN?

BIC- og SWIFT-koder er unikke identifikationskoder for en bestemt bank, mens IBAN er dit internationale bankkontonummer.

Hvad sker der, når du indtaster forkerte bankoplysninger, mens du anmoder om en hævning?

Hvis noget som dette sker, skal du kontakte kundesupport med det samme. De skal bruge detaljer såsom dato, klokkeslæt og bankkontooplysninger. Kasinoet vil gøre alt i deres magt for at rette op på det forkerte, men de kan ikke holdes ansvarlige for din fejl.

Er det muligt at annullere min udbetaling?

Det er muligt at tilbageføre en udbetaling, så længe den er synlig i sektionen Hæv penge på din konto.

Hvorfor kan jeg ikke foretage en udbetaling?

Der kan være flere grunde til, at du ikke kan foretage en udbetaling:
· Når du forsøger at foretage en udbetaling med en anden metode end den, du brugte til at foretage en indbetaling.
· Når du har en aktiv bonus, kan du ikke foretage en udbetaling, før du har opfyldt omsætningskravene.
· Når du ikke er færdig med bekræftelsesprocessen.

Min tilbagetrækning er blevet annulleret, hvorfor er det sådan?

Kasinoet sender dig en e-mail, hvis de annullerer din udbetaling, og forklarer årsagen til en sådan beslutning. Normalt er de mest almindelige årsager til mislykkede udbetalinger:
· Du anmodede om en udbetaling efter en indbetaling uden selv at spille.
· Du anmodede om en udbetaling til en metode, der ikke blev brugt til at indbetale.
· Fortrydelsesmetoden er ikke registreret på dit navn.
· Du har ikke bekræftet din konto.

Hvorfor er min tilbagetrækning i bero?

Normalt når din udbetaling er i bero, er det fordi du ikke har bekræftet din konto.

Kan jeg foretage en udbetaling ved hjælp af en andens betalingsmetode?

Du kan kun foretage en udbetaling til en betalingsmetode, der er registreret i dit navn. Hvis du forsøger at bruge en andens betalingsmetode, risikerer du at få din konto suspenderet.

Jeg tror, ​​at mine spillevaner er ude af kontrol. Hvad skal jeg gøre?

Unibet er altid tilgængelig for sine spillere, og de vil støtte dig, hver gang du har spørgsmål eller bekymringer. Hvis du mener, at du har et spilleproblem, skal du kontakte kundeagenter, og de vil hjælpe dig med at sætte grænser eller bruge værktøjer til at kontrollere dine spillevaner.
· Indstil indbetalingsgrænser – På denne måde giver casinoet dig mulighed for bedre at kontrollere både dine udgifter og dit spiltempo.
· Bloker produkter – Denne funktion giver dig mulighed for at tage en pause fra en specifik sektion af Unibet Casino.
· Tabsgrænse – Denne funktion giver dig mulighed for at begrænse mængden af ​​penge, du kan tabe, når du spiller.

Kan jeg fjerne blokeringen af ​​min konto, selvom min selvudelukkelsesperiode ikke er forbi?

Du skal vente på, at selvudelukkelsesperioden er forbi, før du kan genaktivere din konto.

Kan jeg lukke min konto?

Ja, du kan lukke din konto, når som helst du vil. Bare gå til kontooplysninger og luk konto. Før du gør det, råder vi dig til at læse betingelserne for lukning omhyggeligt.

Kan jeg blokere væddemålssider på min computer?

Der er gambling-blokerende software, du kan downloade og installere på din computer. Denne software vil ikke tillade dig at komme ind på nogen gambling-side. Den, vi fandt som den mest pålidelige, er Betfilter.

Hvad er minimumsalderen for at åbne en konto?

Unibet accepterer kunder, der er 18+. I de fleste lande er det ulovligt at åbne en spillekonto, hvis du er yngre end 18. For at undgå spil for mindreårige kræver Unibet, at hver spiller beviser deres identitet.