logo

TonyBet Anmeldelse 2025 - Payments

TonyBet Review
Bonus tilbudNot available
8.2
18 + | Regler og vilkår gælder | Spil ansvarligt | Selvudeluk via [ROFUS.nu] (http://ROFUS.nu) | StopSpillet.dk
Not available in your country. Please try:
Hurtige fakta
Hjemmeside
TonyBet
Grundlægningsår
2016
Licens
The Irish Office of the Revenue Commissioners (+7)
payments

At indbetale penge på kasinoet er ekstremt simpelt og kan foretages alle ugens dage. Behandlingen af de indbetalte penge er næsten øjeblikkelig, og eventuelle gebyrer relateret til indbetalingen afhænger af den betalingsmetode, spilleren har valgt at bruge. At hæve penge har flere detaljer, hvilket er forståeligt og ikke er noget ud over det sædvanlige.

Vilkår og betingelser gælder især for udbetalinger og er noget, som spillere bør være opmærksomme på. At satse det beløb, du ønsker at hæve flere gange, er et af de krav, der skal til for at hæve pengene. Minimumsudbetalingen er £10, hvilket er ret lavt. Udbetalingsgrænserne er følgende:

  • Maksimal daglig udbetaling – £3.000
  • Maksimal ugentlig udbetaling – £15.000
  • Maksimal månedlig udbetaling - £50.000

For hævningerne er der også en vis periode, der skal gå, før transaktionen kan behandles og gennemføres. Før der kan hæves penge, skal du bekræfte din identitet ved at fremlægge et ægte offentligt udstedt ID-dokument, som vil være bevis på din identitet.

For større beløb kan kasinoet anmode om et ekstra dokument eller to for fuldt ud at bekræfte, at du er den, du hævder at være. Så snart disse dokumenter er blevet sendt til kasinoet til verifikation, vil processen begynde. Hos TonyBet foregår disse processer non-stop.

Hvis du støder på problemer med casinoet, så tøv ikke med at kontakte TonyBet supportteamet, som er tilgængeligt alle ugens dage. TonyBet garanterer, at enhver forespørgsel, en spiller måtte have, vil blive set på inden for 24 timer. Kundesupport er kun tilgængelig via et billetsystem, du udfylder på hjemmesiden, og skulle du have klager vedrørende kundesupport, kan du kontakte en klageafdeling via e-mail.

Når du kontakter supportteamet for et indbetalingsrelateret spørgsmål, skal du huske på, at hver betalingsbehandler er forskellig, og nogle af dem tager længere tid end andre. Det samme gælder for transaktionsgebyrerne, og du kan forvente, at de bankrelaterede betalinger har de største gebyrer og hensættelser.

Normalt vil Krypto-relaterede hævninger og indskud have den korteste tid, hvorimod betalingsting såsom en bankoverførsel sandsynligvis vil tage længst tid at gå igennem.

Relaterede nyheder