Booongo, en online casino spil udvikler, har opdateret og opgraderet sin Promo UI-software for at opbygge en stærkere forbindelse mellem det primære gameplay i hvert af dets spil og dets gamificerede funktioner.
Promo UI 2.0-forbedringerne vil ifølge virksomheden blive implementeret i tre faser. Det vil først introducere et nyt widget-system, der vil dække alle dets salgsfremmende elementer, inklusive som de uhyre populære HYPE-turneringer, præmiefald, cashbacks og det snart udgivne jackpot-tilbud.
Under en ny Promo UI-ikonknap finder du de nye sammenklappelige og udvidelige widgets. De er alle blevet skabt for at forbedre spilleroplevelsen på tværs af Booongos stadigt voksende online spillemaskineportefølje.
Studiets in-game pop-ups, som afslører vital information som promo-advarsler, gratis væddemål og andre incitamenter, der præsenteres for spillere, opdateres i anden fase.
Det sidste trin i opgraderingen vil indeholde et redesign af alle spilgrænseflader, hvilket gør det nemmere for spillere at forstå vilkårene og betingelserne for igangværende salgsfremmende programmer, såsom turneringsranglister og præmiepuljer.
Booongo udtalte i en pressemeddelelse, der beskriver, hvad der er nyt i Promo UI 2.0, at forbedringerne er blevet tilpasset til mobile enheder og tablets, hvor pladsen er begrænset for at garantere, at widgets ikke alvorligt forstyrrer det primære gameplay af hver slot.
Debuten af den nyligt forbedrede Promo UI kommer i hælene på de seneste UI- og UX-ændringer til Booongos spilportefølje. Disse forbedringer demonstrerer ifølge virksomheden dets dedikation til at give "en yderst fordybende spiloplevelse" til sin stadigt voksende spillerbase.
Yuriy Muratov, Booongos Head of Account Management og Business Development, bemærkede, at "gamification-værktøjer er utroligt vigtige i dagens industri", og at virksomhedens nyligt introducerede designforbedringer er et vigtigt skridt mod "at levere en glat brugeroplevelse på tværs af alle kanaler." Mr. Muratov fremhævede, at deres spil nu er fyldt med promo-værktøjer takket være de nye sammenklappelige og udvidelige widgets, som "ikke skaber for meget afbrydelse af kerne-gameplayet, som i sidste ende er den største appel for spillere."
Mens den udvider sin tilstedeværelse på tværs af flere markeder, Booongo har foretaget forbedringer af sit tilbud. Gennem partnerskaber med store lokale operatører som DoradoBet og Sellatuparley, blandt andre, har virksomheden styrket sin position i Latinamerika, en region, der for nylig har skabt bølger. Det underskrev også en aftale om indholdsforsyning med industriens nykommer CatCasino, der giver den adgang til sidstnævntes hele spilleautomatportefølje. Østeuropa, den skandinaviske region, Rusland, New Zealand og Canada er alle markeder, som Booongo er interesseret i, og det nye digitale spillested, som først blev skabt i begyndelsen af dette år, er centreret om dem.