For at gøre tingene nemmere for deres spillere har Slots Magic tilføjet mange forskellige betalingsmetoder til både ind- og udbetalinger. Du kan bruge nogle af de mest betroede e-wallets som Neteller, Skrill og Paypal, også debet- og kreditkort, bare for at nævne nogle.
Det maksimale beløb, du kan hæve på én dag, er $5000, og det maksimale beløb pr. måned er $10.000.
Udbetalinger behandles kun for spillere, der har konti med rigtige penge og har foretaget mindst én vellykket indbetaling. For at få en uafbrudt spiloplevelse foreslår vi, at du gennemgår verifikationsproceduren. Det betyder, at du skal sende kopier af juridiske dokumenter, så du kan bevise din identitet. Forkerte eller vildledende data vil kun forlænge anmodningen om tilbagetrækning, og i nogle tilfælde kan det annullere pengene.
Det maksimale beløb, du kan hæve, er $10.000 på 30 dage, og hvis du har vundet mere, vil du modtage $10.000 hver 30. dag i rater.
Hvis du vinder en jackpot, kan det tage lidt længere tid at behandle anmodningen for at bekræfte gevinsten.
Du kan`t foretage en udbetaling, hvis du har en aktiv bonus på din konto. Du skal først opfylde omsætningskravene og derefter anmode om en udbetaling.
Når du foretager en indbetaling med et kreditkort, vil casinoet tilbagebetale beløbet svarende til det beløb, du har indbetalt, og for resten af midlerne kan de vælge en anden metode til at udbetale dig.
Når du foretager en udbetaling, kan casinoet betale dig med din foretrukne metode, men de forbeholder sig retten til at betale dig ved at bruge en eller flere af de betalingsmetoder, der er angivet i kassen.
Når du anmoder om en udbetaling, kan midlerne være underlagt visse gebyrer, som det er tilfældet med bankoverførsler.
Overførsel af penge mellem spillere`s konti er strengt forbudt.
Hvis du vælger at annullere din udbetaling, vil pengene blive returneret til din spillerkonto.
Hvis du undlader at sende dokumenter for at bekræfte din konto, vil kasinoet annullere din anmodning om udbetaling.
Når du anmoder om en tilbagetrækning, skal du modtage en e-mail, hvis tilbagetrækningen var en succes. Hvis du ikke modtager en, så skal du kontakte kundesupport hurtigst muligt. Du kan komme i kontakt med casinoet via Live Chat, eller du kan sende dem en e-mail, alt efter hvad der passer dig bedst.