Leo Vegas Casinoanmeldelse - FAQ

Leo VegasResponsible Gambling
CASINORANK
8.11/10
Bonusop til 1.000 kr. kontant
Kongen af mobil
Live casino i topklasse
Prisvindende
Modtag din bonus

18 + | Regler og vilkår gælder | Spil ansvarligt | Selvudeluk via ROFUS.nu | StopSpillet.dk

Betroet
Verificeret
Sikkert
Kongen af mobil
Live casino i topklasse
Prisvindende
Leo Vegas
op til 1.000 kr. kontant
Deposit methodsPayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Modtag din bonus

18 + | Regler og vilkår gælder | Spil ansvarligt | Selvudeluk via ROFUS.nu | StopSpillet.dk

FAQ

FAQ

Her er listen over alle almindelige spørgsmål, som Leo Vegas-spillere stiller til casinoet.

Hvordan ved jeg, om mine dokumenter er blevet bekræftet?

Når du har sendt de dokumenter, der hjælper dig med at bekræfte din konto, sender casinoet en bekræftelse til din registrerede e-mailadresse. Hvis dokumenterne ikke opfylder deres krav, vil de igen give dig besked via e-mail, og du kan sende de relevante dokumenter og fremskynde verifikationsprocessen.

Skal jeg bekræfte mine betalingsmetoder?

Ja, du skal bekræfte din betalingsmetode for at bevise, at du er ejeren af kreditkortet eller bankkontoen. Kasinoet kan kræve, at du sender et billede af den indbetalingsmetode, du har brugt.

Hvis du bruger et kreditkort til at foretage en indbetaling, skal du sende et billede af dit kreditkort. På billedet skal de første 6 og sidste 4 cifre være synlige. Du bør dække de andre cifre af sikkerhedsmæssige årsager. Når du sender et billede, skal du huske på, at alle 4 hjørner skal være synlige.

Hvis du bruger en e-wallet, kan du bekræfte din betalingsmetode ved at uploade et skærmbillede, der viser din e-mail, kontonummer og dit navn og firmaets logo.

Hvis du bruger din bankkonto til at indbetale og hæve penge fra din casinokonto, skal du sende et kontoudtog eller et skærmbillede fra din netbankkonto. Skærmbilledet skal også indeholde de sidste 6 cifre i dit bankkontonummer og banklogoet.

Hvilken type dokumenter skal jeg sende for at bekræfte min identitet?

For at bekræfte din identitet skal du sende et billed-id, der angiver dit fødested. Du skal sende et billede af dit ID, hvor alle fire hjørner er synlige, og billederne er klare.

For at bekræfte din adresse skal du sende en regning, der ikke er ældre end 3 måneder. Du kan tage et skærmbillede, hvis du har online-regninger, eller du kan tage et billede af dokumentet og uploade det. Når du sender et dokument, skal følgende ting være synlige:

  • Dit navn
  • Din adresse
  • Udgivelsesdatoen
  • Virksomhedens navn/logo

Hvordan uploader jeg mine dokumenter?

Du skal logge ind på din konto for at uploade dine dokumenter. Bare gå til 'Min konto' og 'Kontobekræftelse'. Hvis det er første gang, du uploader dokumenter på siden, så kan du tjekke videoen om, hvordan du uploader dine dokumenter hurtigt og nemt.

Hvornår skal dokumenter sendes til verifikation?

Kasinoet anmoder normalt om dokumenter, før du foretager din første udbetaling. Det er også muligt, at kasinoet vil anmode om visse dokumenter på forskellige tidspunkter.

Hvor lang tid vil det tage for kasinoet at bekræfte min konto?

Når dine dokumenter er blevet bekræftet og godkendt, vil du modtage en bekræftelsesmail. Hvis du har brug for at sende forskellige dokumenter, sender casinoet en e-mail for at informere dig. På den anden side, hvis du har spørgsmål, kan du kontakte kundesupport, og de vil med glæde hjælpe dig.

Kan jeg bruge min vens kort til at indbetale?

Du kan kun bruge et kreditkort, der tilhører dig, fordi kasinoet ikke tillader indbetalinger til din konto med midler, der ikke kommer fra din betalingsmetode.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge til at indbetale og hæve penge hos Leo Vegas?

Du kan bruge følgende metoder, når du vil indbetale penge hos Leo Vegas:
  • VISUM
  • Tillidsfuldt
  • Neteller
  • Skrill
  • Paysafecard

Hvad er minimumsindbetalingsbeløbet hos Leo Vegas?

Det mindste beløb, du skal indbetale, hvis du vil spille for rigtige penge hos Leo Vegas, er $10.

Hvordan foretager man en udbetaling?

At foretage en udbetaling er meget enkel, men det er første gang, du gør det, vi er her for at hjælpe dig. Du skal gå til udbetalingssiden og vælge den metode, du har brugt før for at foretage en udbetaling. Indtast det beløb, du ønsker at hæve, og følg de enkle trin. Vi vil gerne påpege endnu en gang, at du skal bekræfte din konto for at kunne hæve dine gevinster.

Hvorfor kan jeg ikke foretage en udbetaling?

Minimumsbeløbet du kan hæve er $10, og du kan ikke hæve mindre end det. En anden vigtig ting at huske er, at du skal opfylde omsætningskravene, for hvis du har en aktiv bonus, vil du ikke være i stand til at foretage en udbetaling.

Kan jeg annullere min udbetaling?

Når du anmoder om en udbetaling, vil dine penge være afventende i en vis periode. I de fleste tilfælde er den afventende periode 24 timer, og i denne periode kan du anmode om en tilbagetrækning. For at gøre det skal du blot gå til Udbetalinger og klikke på 'Annuller udbetaling'. Dette fører dig til saldosiden, hvor du kan finde den afventende udbetaling, og du kan klikke på 'Brug penge' for at annullere udbetalingen. Hvis pengene er sendt til dig, vil du ikke længere kunne annullere hævningen.

Jeg har ikke modtaget mine gevinster fuldt ud. Hvorfor er det sådan?

Nogle gange inkluderer nogle betalingsmetoder gebyrer. Så før du foretager en udbetaling, skal du kontrollere, om det er tilfældet med den betalingsmetode, du bruger.

Kan jeg tilføje eller fjerne et kort fra min konto?

Når du indbetaler med et nyt kort, vil det samme automatisk blive tilføjet og gemt som din foretrukne betalingsmetode. Når du ønsker at fjerne et kort fra din konto, skal du gøre følgende:
  • Log ind på din konto og vælg Betalingsmetoder.
  • Hvert kort har en 'fjern'-knap ved siden af sig. Klik på det, der er ved siden af det uønskede kort.
  • Bekræft din handling.

Hvor kan jeg finde tilbud og bonusser?

På din konto er der en 'Mine tilbud'-side, hvor du kan se alle de tilbud og bonusser, der er tilgængelige for dig.

Skal jeg acceptere tilbud og bonusser?

Det er op til dig, om du vil tage imod et givet tilbud eller ej. Du kan enten afslå tilbuddet eller bare ignorere kortet, og det forsvinder, når det udløber.

Jeg modtog gratis spins, men de vises stadig ikke. Hvorfor er det sådan?

Nogle gange kan det tage noget tid, før de gratis spins dukker op i spilleautomaten. I dette tilfælde skal du vente et par minutter og tjekke igen.

Kan jeg hæve gevinsterne fra mine gratis spins?

I de fleste tilfælde kommer gratis spins-kampagnen med nogle indsatskrav, som du skal opfylde, før du foretager en udbetaling. Husk, at gratis spins skal bruges inden for 72 timer, når du har gjort krav på dem.

Kan jeg begrænse min adgang til spillesider?

Ja, hvis du mener, at du har et spilleproblem, anbefaler Leo Vegas forskellige værktøjer, du kan bruge til at hjælpe dig. Der er to forskellige blokeringsværktøjer, du kan installere på din enhed, og de vil begrænse din adgang til gamblingsider og filtrere meddelelser, du plejede at modtage fra kasinoer. Gamban og Betfilter er sådanne produkter, der viste sig at være til stor hjælp for spillere.

Kan jeg lukke min konto hos Leo Vegas?

Hvis du mener, at du er ved at udvikle spilleafhængighed, opfordrer vi dig til at tage en pause fra spil. Hvis du mener, at dit spil er ved at komme ud af dine hænder, bør du overveje at lukke din konto permanent. For at gøre det skal du følge disse enkle trin:
  • Gå til din profil og klik på 'Selvudelukkelse'.
  • Klik på fanen 'Permanent', og klik derefter på knappen 'Luk permanent'.

Kan jeg ændre mine grænser?

Ja, du kan altid ændre de grænser, du angiver for din konto. Men husk på, at hver gang du vil øge grænsen, skal du vente i 24 timer. Hvis du ønsker at ændre grænserne for din konto, men du ikke er sikker på, hvordan du gør det, kan du altid kontakte kundesupport, og de vil med glæde hjælpe dig.

Kan jeg annullere mit væddemål?

Når først du har placeret et væddemål, er det umuligt at annullere det. Derfor ønsker vi, at du skal være forsigtig, før du placerer et væddemål.

Jeg kan ikke finde mit yndlingsspil hos Leo Vegas. Hvorfor er det sådan?

Dit yndlingsspil er muligvis blevet fjernet fra udbyderen. Men der er ikke noget at bekymre sig om her. Hos Leo Vegas kan du finde tonsvis af forskellige spil at udforske, og vi er sikre på, at du snart vil finde et nyt yndlingsspil.

Hvad er live casino spil?

Live Casino er den seneste trend indenfor online gambling, og live casino spil streames fra enten et studie eller et landbaseret casino. Hvert spil ledes af en live dealer for at gøre oplevelsen endnu mere realistisk. Dette giver dig mulighed for at stille spørgsmål vedrørende regler og strategier.

Kan jeg ændre mit kaldenavn?

Ja, hvis du ændrer mening om dit kaldenavn, kan du ændre det. For at gøre det skal du kontakte Leo Vegas kundesupportteam, og de vil guide dig gennem processen.

Hvad sker der med mit væddemål, hvis jeg mister forbindelsen?

Hvis det tilfældigvis mister forbindelsen, mens du spiller, vil det væddemål, du har placeret, finde sted, og du kan se resultaterne, når du forbinder igen.
Unibet:€100
Modtag din bonus

18 + | Regler og vilkår gælder | Spil ansvarligt | Selvudeluk via ROFUS.nu | StopSpillet.dk