Proceduren for at hæve penge fra et online casino ved hjælp af Volt er enkel. At hæve penge vil være en leg for spillere, så længe det er den teknik, der anvendes til indskud. Log ind på online casino-kontoen og sørg for, at der som minimum er det mindste udbetalingsbeløb til rådighed. Derefter vil spilleren vælge deres Volt-kort blandt de tilgængelige muligheder. Indbetalinger til Votl-kontoen er afsluttet efter bekræftelse af transaktionen.
Deres netværkstjenesteudbyder kan opkræve betaling for spillere, hvis de bruger teknologisk udstyr til at få adgang til deres konti. De er fuldstændigt ansvarlige for disse afgifter. Som følge heraf bør de stille netværksudbyderen spørgsmål om taksterne. De har muligvis brug for to-faktor-godkendelse for forskellige ting, kunder gør med dem for at holde deres volt-konto sikker.
Grænser ved brug af volt
Volt giver brugerne mulighed for at hæve eller overføre op til $20.000 pr. dag på tværs af konti, hvor op til $5.000 pr. dag er NPP ude. Den daglige udbetalingsgrænse gælder ikke for overførsler på tværs af Volt-konti.
Nogle af de vigtigste fordele ved denne service inkluderer meget kortere kontantcyklusser på grund af hurtige betalinger, der giver øjeblikkelig cash flow og hyperoptimerede konverteringer, som naturligvis resulterer i flere indtægter og færre frafald. På grund af disse fordele er Volt et af de velkendte online casinobetalingers højt godkendte digitale bankvalg.
Hvad er behandlingstiderne?
Volt-transaktioner behandles øjeblikkeligt. Tilgængeligheden til Volt-kontoen kan dog til tider blive afbrudt. Disse kan skyldes regelmæssig vedligeholdelse. De har sjældent et sikkerhedsproblem, der nødvendiggør en undersøgelse. Volt underretter ofte sine forbrugere om planlagt vedligeholdelse via e-mail, SMS, Volt-appen eller Volt Partner-appen. De kan dog være ude af stand til at give forhåndsmeddelelse om nødreparationer.
Brugere er forpligtet til at rapportere eventuelle fejlbetalinger så hurtigt som muligt efter at have fået kendskab til fejlen. Jo hurtigere rapporten indgives, jo bedre er chancerne for en vellykket genopretning. Hvis en bruger rapporterer en forkert betaling, vil virksomheden straks undersøge det. Men ved at gøre dette accepterer brugeren at dele disse oplysninger med andre finansielle institutioner for at modtage en refusion. Volt vil ikke foretage sig yderligere, hvis det viser sig, at betalingen ikke er foretaget ved en fejl eller ikke fandt sted. Hvis det ser ud til, at betalingen var fejlagtig, vil de bede banken eller en anden finansiel institution om at returnere pengene.