Gratorama - FAQ

Age Limit
Gratorama
Gratorama is not available in your country. Please try:
Indbetalingsmetoder
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Curacao

FAQ

Vi har samlet svar på de oftest stillede spørgsmål om Gratorama i vores FAQ.

Hvordan kan jeg aktivere cookies?

Hvert casino bruger cookies til at hjælpe dem med at give dig bedre service ved at personliggøre dit besøg. Cookies bruges ikke til at gemme dine personlige oplysninger.

Kasinoet bruger cookies til at holde styr på din login-tilstand blot som en sikkerhedsforanstaltning for at beskytte dit privatliv. Sådan kan du aktivere cookies afhængigt af hvilken browser du bruger.

Hvis du bruger Internet Explorer 8.x, skal du gøre følgende:

  • Klik på menuen Værktøjer
  • Vælg internetindstillinger i menuen
  • Klik på fanen Privatliv
  • Klik på knappen Standard
  • Flyt skyderen, så den er på et af niveauerne under Medium High
  • Klik på OK for at gemme ændringer

Hvis du bruger Internet Explorer 6.x og 7.x, skal du gøre følgende:

  • Klik på Værktøjer øverst i vinduet
  • Vælg Internetindstillinger
  • Klik på fanen Privatliv
  • Klik på knappen Avanceret, som skal være i midten af faneskærmen Privatliv
  • Marker 'Tilsidesæt automatisk cookiehåndtering
  • Accepter første- og tredjepartscookies
  • Marker 'Tillad altid sessionscookies
  • Klik på OK og genstart din browser

Hvis du bruger Mozilla Firefox, skal du gøre følgende:

  • Fra hovedmenuen skal du vælge Værktøjer/Indstillinger
  • Fra venstre panel af muligheder, vælg Privatliv
  • Udvid indstillingerne for cookies til højre
  • Vælg 'Aktiver cookies'
  • Vælg 'Kun for det oprindelige websted'

Hvis du bruger Opera 7+, skal du gøre følgende:

  • Vælg Præferencer i menuen Filer
  • Klik på privatlivskategorien
  • Marker Aktiver cookies
  • Vælg 'Accepter automatisk alle cookies' fra rullemenuen

Hvis du bruger Safari, skal du gøre følgende:

  • Vælg Præferencer fra Safari-menuen
  • Klik på ikonet Sikkerhed
  • I valgfeltet 'Accepter cookies' skal du vælge Altid eller Kun fra websteder, du navigerer til

Hvad sker der, hvis jeg bliver afbrudt, mens jeg stadig spiller?

Kasinoets system er designet på en måde, der beskytter spillere mod uberettiget tab. Hvis du placerer et væddemål og trykker på Spil nu, men du oplever en teknisk fejl, vil runden blive spillet automatisk af systemet.

Når du har genvundet din internetforbindelse, kan du logge ind på din konto og se resultatet af dit væddemål, når du klikker på knappen 'Spilhistorie'.

Jeg kan ikke indtaste 'ved'-symbolet i e-mail-feltet. Hvad skal jeg gøre?

Når du vil bruge @-tegnet, skal du bruge en bestemt tastaturkombination afhængigt af dit tastatursprog.

  • Hvis du har et amerikansk tastatur, skal du trykke på 'Shift' og derefter '2'.
  • Hvis du har et fransk tastatur, skal du trykke på 'AltGr', som er den højre Alt-tast og derefter '0'
  • Hvis du har et britisk tastatur, skal du trykke på "Shift" og derefter "(Citater)
  • Hvis du har et tysk tastatur, skal du trykke på 'AltGr', som er højre Alt-tast og derefter 'Q'.

Jeg bliver ved med at modtage en besked om, at brugernavnet allerede eksisterer. Hvad skal jeg gøre?

Når du prøver at Opret en konto og du bliver ved med at modtage beskeden om, at brugernavnet allerede eksisterer, så er det meget muligt, at en anden klient brugte det samme brugernavn først. Så du bør prøve at indtaste et andet brugernavn.

Der er også en anden mulighed, måske har du allerede oprettet en konto og kan ikke huske den korrekte adgangskode for at logge ind. Hvis det er tilfældet, bør du prøve at gendanne din adgangskode.

Jeg kan ikke huske mine login-oplysninger. Hvad skal jeg gøre?

Det er muligt at gendanne dit brugernavn og din adgangskode. For at gøre det skal du kontakte kundesupport og de vil guide dig gennem processen.

Jeg bliver ved med at modtage beskeden 'Ugyldigt brugernavn og adgangskode'. Hvad skal jeg gøre?

Hvis du modtager denne besked, er det meget muligt, at du forsøger at logge ind på din konto med et forkert brugernavn og adgangskode. Der er et par ting, du skal gøre i tilfælde som dette:

  1. Tjek, om din Caps lock-tilstand er aktiveret, eller om du bruger et andet sprog på dit tastatur.
  2. Tjek, om du stadig har e-mailen fra casinoet med dit brugernavn og adgangskode, og prøv at bruge muligheden for at kopiere og indsætte.
  3. Gå til sektionen 'Glemt adgangskode' og få tilsendt en ny adgangskode.

Hvis problemet stadig fortsætter, efter at du har gjort alt nævnt ovenfor, skal du kontakte kundesupport og lade agenterne undersøge, hvad der sker med din konto.

Kan jeg annullere min udbetaling og returnere pengene til min konto?

Ja, det er muligt at annullere din udbetaling, mens status stadig er afventende. Hvis status er Godkendt eller Annulleret, er der ikke noget, du kan gøre.

Mere om Gratorama tilbagetrækning

Hvordan modtager jeg Gratoramas salgsfremmende e-mails?

Du skal tilføje promo@gratorama.com til din adressebog eller liste over sikre afsendere først. Årsagen til dette er, at nogle internetudbydere blokerer e-mails fra afsendere, hvis e-mailadresser ikke er på modtagerens liste. For at gøre det skal du følge disse trin:

For Live / Hotmail / MSN skal du gøre følgende:

  • Log ind på din e-mail og klik på Indstillinger øverst til højre på skærmen. En rullemenu vises, og du skal klikke på 'Flere muligheder.
  • Under sektionen "Uønsket e-mail" klik på "Sikker og blokerede afsendere"
  • Klik på 'Sikker afsendere' og skriv promo@gratorama.com i boksen afsender eller domæne for at markere som sikker og klik på "tilføj til liste"

Hvis du bruger Microsoft Outlook, skal du gøre følgende:

  • Klik på menuen 'Filer' øverst på skærmen, og klik derefter på 'Ny' og 'Kontakt'.
  • Skriv ind i e-mail-boksen promo@gratorama.com, og 'Gem og luk'

Hvis du bruger Mozilla Thunderbird, skal du gøre følgende:

  • Klik på menuen 'Filer', klik derefter på 'Ny' og 'Adressebogskort'
  • Type promo@gratorama.com ind i e-mail-boksen og klik på Ok.

Hvis du bruger Gmail, skal du gøre følgende:

  • Klik på Kontakter i venstre side af en hvilken som helst side.
  • Klik på knappen Ny kontakt i øverste venstre hjørne af Contact Manager.
  • Indtaste promo@gratorama.com ind i e-mail-boksen og klik på Gem.

Hvis du bruger Yahoo Mail den klassiske version, skal du gøre følgende:

  • Gå til enhver Gratorama-e-mail.
  • Klik på linket 'Tilføj til adressebog'
  • Indtaste promo@gratorama.com

Hvis du bruger Yahoo Mail den nyere version, skal du gøre følgende:

  • Klik på linket 'Tilføj' ud for 'Kontakter'
  • Et lille vindue vises, hvor du skal indtaste promo@gratorama.com i 'e-mail'-boksen.
  • Klik på 'Gem'

Hvis du bruger AOL, skal du gøre følgende:

  • Klik på 'Kontakter' i venstre bjælke
  • Klik på knappen 'Ny' ved siden af søgefeltet øverst, og klik på 'Ny kontakt'
  • Indtaste promo@gratorama.com i feltet 'E-mail 1'.

Er det muligt at ændre min e-mailadresse?

Ja, du kan meget nemt opdatere din nye e-mailadresse. Vælg Skift e-mail fra menuen, og indtast følgende oplysninger:

  • Nuværende kodeord
  • Ny email adresse
  • Bekræft ny e-mailadresse
  • Klik på Skift

Når du har udfyldt alle oplysningerne, vil du se en meddelelse 'E-mail er blevet ændret'. Hvis du ikke modtager e-mailen, skal du tjekke din spam-mappe.

Er det muligt at ændre min adgangskode?

Ja, du kan ændre din adgangskode, når som helst du vil. Faktisk råder vi dig til at ændre din adgangskode en gang imellem for din egen sikkerhed. Fra menuen skal du vælge Skift adgangskode og indtaste følgende oplysninger:

  • Dit gamle kodeord
  • Din nye adgangskode
  • Bekræft ny adgangskode
  • Klik på Skift

Når du udfylder alle oplysningerne skulle du modtage en besked 'Adgangskoden er blevet ændret'

Hvordan kan jeg chatte med support?

Hver gang du vil tale med kundeagenterne skal du klikke på '_Chat_'-knappen, og du vil se et chatvindue, der åbner sig.

Hvis den ikke åbner, skal du sørge for, at din pop-up-blokering ikke blokerer den. Den gode nyhed er, at du stadig kan fortsætte med at spille, mens du taler med en supportrepræsentant.

Hvis de tilfældigvis alle har travlt med at tale med andre kunder, kan du efterlade din e-mail eller telefonnummer, og de vil kontakte dig så hurtigt som muligt.

Hvordan kan jeg gøre krav på $7 no deposit bonus?

Bonus uden indskud er tilgængelig, første gang du opretter en konto hos Gratorama.

Klik for information om Gratorama bonusser.

Hvad er '\_Comp Points\_'?

Comp-point er blot en lille belønning, som du modtager fra casinoet, hver gang du spiller. For hver $10 du satser modtager du 1 comp point, og det er ikke vigtigt, om du spiller med bonuspenge eller dine rigtige penge.

Når du har erhvervet 100 comp-point, indløser du dem i kassen, og du kan senere bruge dem til at satse på alle spil.

Hvad bruges Autoplay til?

Under knappen Spil nu vil du se Auto-knappen, og når du klikker på den, åbner du Autoplay-boksen.

Her kan du vælge det antal spil, du gerne vil spille ved at klikke på en af knapperne, og systemet begynder at spille, når du klikker på et tal.

Du kan stoppe autoplay, når som helst du vil, og du behøver ikke vente på, at det er færdigt. Bare klik på 'Stop'-knappen, og autoplayet stopper, når spillet er færdigt.

Autoplay-funktionen kommer også med nogle avancerede indstillinger. Når du bruger de avancerede indstillinger, instruerer du spillet til at stoppe i en af følgende situationer:

'Ethvert spil vinder' – Hvis du vælger denne mulighed, stopper spillet, når du vinder, uanset om præmien er vundet.

'Enkeltsejr overstiger' – Hvis du vælger denne mulighed, stopper autoplayet, når du vinder en præmie højere end et bestemt beløb. Det er dig, der vil bestemme beløbet på forhånd.

'Saldo faldt med' – Hvis du vælger denne mulighed, stopper autoplayet, hvis din saldo falder med et vist beløb. Det er dig, der bestemmer beløbet.

'Saldo øget med' – Hvis du vælger denne mulighed, stopper autoplayet, hvis din saldo stiger med et bestemt beløb. Det er dig, der bestemmer beløbet.

Kan jeg finde alle de indbetalinger, jeg har foretaget tidligere?

Ja, du kan tjekke alle de indbetalinger, du har foretaget, gennem transaktionshistorikken.

Mere om foretage en indbetaling på Gratorama casino.

Kan jeg tjekke status for min udbetaling?

Ja, du kan tjekke status for din udbetalingsanmodning gennem transaktionshistorikken. Hvis status for din udbetaling stadig er 'Afventer', kan du annullere udbetalingen, hvis du ønsker det.

Hvordan opbevarer kasinoet mine dokumenter, når jeg har uploadet dem?

Der er ikke noget at bekymre sig om her. Når kasinoet modtager dine dokumenter, opbevares de elektronisk i et sikkert miljø med begrænset adgang.

Hvordan kan jeg sende dokumenter til kasinoet?

Du kan sende alle nødvendige dokumenter til følgende e-mail: accounting@gratorama.com. Vi råder dig til at sende kopier af høj kvalitet, så casinoet kan verificere dine oplysninger uden unødvendige forsinkelser.

Hvilke typer dokumenter skal jeg sende?

Kasinoet kan kræve, at du sender nogle eller alle af følgende dokumenter:

Kopi af billed-id – Dette inkluderer en kopi af dit pas, kørekort eller nationale ID-kort. Når du sender en kopi, skal du sørge for, at alle detaljer er synlige på dokumentet.

Kopi af dit kreditkort – Du skal sende en kopi af forsiden og bagsiden af det kreditkort, du brugte til at foretage en betaling. For din egen sikkerhed råder vi dig til at spærre de 8 midterste numre på forsiden af kortet og den 3-cifrede sikkerhedskode på bagsiden af kortet.

Bevis for adresse – For at sende bevis på din adresse kan du sende en kopi af en forbrugsregning eller et kreditkortudtog. Dette bør være et nyligt dokument, hvor dit navn og adresse er inkluderet. Hvis du sender et kreditkortudtog, råder vi dig til at spærre de otte midterste numre på kreditkortet.

Total score8.0
Fordele

Hurtige casino fakta

Year foundedYear founded: 2008
Affiliate-programAffiliate-program (1)
NetoPartners
BonusserBonusser (5)
IndbetalingsmetoderIndbetalingsmetoder (9)
Cashlib
Coinspaid
Jeton
MasterCard
Neosurf
NetellerPaysafe CardSkrillVisa
LandeLande (17)
Brasilien
Canada
Chile
Danmark
Finland
Irland
Italien
Japan
Mexico
Peru
Portugal
Schweiz
Slovakiet
Slovenien
Sydafrika
Tjekkiet
Østrig
LicenserLicenser (1)
SoftwareSoftware (2)
SpilSpil (2)
SprogSprog (13)
Engelsk
Finsk
Fransk
Italiensk
Japansk
Nederlandsk
Norsk
Portugisisk
Russisk
Svensk
Thai
Tjekkisk
Tysk
Support typerSupport typer (2)
ValutaerValutaer (11)
Amerikanske dollars
Brasilianske realer
Canadiske dollars
Chilenske pesos
Euro
Japanesk yen
Mexicansk peso
Norske kroner
Peruanske ny sol
Sydafrikansk Rand
Thai baht