Genesis - FAQ

Age Limit
Genesis
Genesis is not available in your country. Please try:
Indbetalingsmetoder
SkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling Commission

FAQ

Vi har samlet svar på de mest almindelige spørgsmål om Genesis Casino i vores FAQ.

Hvornår kan jeg forvente mine gratis spins?

Når du har åbnet en konto og foretaget en indbetaling, vil du modtage den første batch af 30 gratis spins inden for 24 timer.

Hvor lang er tilbagetrækningsprocessen?

Det hele afhænger af den metode, du bruger til at foretage en udbetaling. Kasinoet behandler udbetalinger mellem 24 og 72 timer.

Hvor lang tid tager det at bekræfte en konto?

Når kasinoet modtager alle de nødvendige dokumenter, vil din konto blive verificeret mellem 48 og 72 timer.

Hvad sker der, når jeg mister min internetforbindelse, mens jeg spiller live-spil?

Hvis du mister internetforbindelsen, mens du spiller live bordspil, vil spillet fortsætte som normalt. Hvis du ikke kan oprette forbindelse igen med det samme, vil dit væddemål blive logget som 'stand', og det betyder, at du på det tidspunkt ikke foretager dig yderligere. Når du har genvundet din internetforbindelse, kan du tjekke alle de væddemål, der blev placeret i din spilhistorik.

Kan jeg spørge live dealeren, hvis jeg har nogle spørgsmål vedrørende min konto?

Live dealeren har ikke adgang til din konto og dine personlige oplysninger. Du kan stille dem spørgsmål vedrørende strategierne i det spil, du spiller, men ikke om din konto. Hvis du har spørgsmål om din konto, skal du kontakte kundesupport, og du kan gøre det via live chat, telefon eller e-mail.

Ansvarligt spil - Jeg har ændret mening angående min selvudelukkelse. Kan jeg annullere det?

Hvis du er en spiller fra Storbritannien, kan du ikke annullere din selvudelukkelse, det kan alle andre spillere. Du skal skrive en anmodning med så mange detaljer som muligt, hvorfor du vil genåbne din konto. Du har 7 dages fortrydelsesperiode, hvilket giver dig mulighed for at genoverveje din beslutning. Spillere fra Storbritannien skal vente på, at selvudelukkelsesperioden slutter, før de kan få adgang til deres konti.

Ansvarligt spil - Hvad skal man gøre, når selvudelukkelsesperioden slutter?

Når selvudelukkelsesperioden er udløbet, vil din konto automatisk blive genåbnet. Indbyggere i Storbritannien skal sende en anmodning om at genåbne deres konto.

Ansvarligt spil - Kan jeg lukke min konto permanent?

Hvis du ønsker at lukke din konto permanent, skal du kontakte kundesupport på support@genesiscasino.com

Ansvarligt spil - Hvordan tilmelder man sig GAMSTOP?

Når du vil tilmelde dig GAMSTOP, skal du besøge www.gamstop.co.uk og indtast nogle personlige detaljer som dit navn, fødselsdato og e-mailadresse, bare for at nævne nogle. Du vil modtage en e-mail i løbet af 24 timer, og når du har gjort det, træder din selvudelukkelsesperiode i kraft.

Ansvarligt spil - Hvordan udelukker man sig selv fra spil?

Hvis du tror, at din spillevane er ved at komme ud af kontrol, er det en god idé at sætte farten ned. Du kan lukke din konto i en periode på minimum 7 dage op til et år. Når du vil genåbne din konto igen, skal du vente i 7 dage, hvilket er en fortrydelsesperiode. Spillere fra Storbritannien kan tage en time-out-periode på mellem 1 og 45 dage eller selv for at udelukke sig selv fra gambling i en periode på 6 måneder. I løbet af selvudelukkelsesperioden vil din konto under ingen omstændigheder blive genaktiveret. Du kan heller ikke logge ind på din konto i denne periode. Vi råder dig til at udelukke dig selv fra andre konti hos forskellige virksomheder for dit eget bedste. Du kan også installere software, der forbyder dig at få adgang til et spillested. Vi råder dig til at kontakte kundesupport, før du tager yderligere skridt.

Kan jeg ændre mine forkerte personlige oplysninger?

Du har lov til at ændre nogle personlige oplysninger, hvis du mener, at du har begået en fejl under registreringsprocessen. Du skal logge ind på din konto og vælge profilfanen. Du kan ikke ændre dit navn, fødselsdato og bopælsland af sikkerhedsmæssige årsager. Hvis du har brug for yderligere hjælp, skal du kontakte kundesupport.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg glemmer den e-mailadresse, jeg brugte til at tilmelde mig til kasinoet?

Hvis du har glemt din e-mailadresse, som du brugte første gang, du tilmeldte dig casinoet, skal du sende en e-mail til support@genesiscasino.com og det højt kvalificerede team på Genesis casino vil hjælpe dig.

Jeg tror, at jeg allerede har en konto hos Genesis Casino. Hvordan kan jeg kontrollere, om det er sandt?

Hvis du mener, at du allerede har en konto hos Genesis Casino, men ikke kan huske loginoplysningerne, skal du kontakte kundesupport på support@genesiscasino.com og teamet vil være i stand til at kontrollere og bekræfte dine oplysninger. Ved at gøre dette undgår du at få din konto lukket.

Hvad sker der, når man har problemer på registreringssiden?

Det meste af tiden, når du får en fejlmeddelelse, vil der i nogle tilfælde være en forklaring på, hvad du skal gøre. I tilfælde af at du finder vedvarende problemer, når du forsøger at registrere dig til kasinoet, skal du kontakte kundesupport, og de vil hjælpe dig og hjælpe dig med at fuldføre registreringen.

Hvordan finder jeg min profilside?

Den første ting du skal gøre er at logge ind på din konto og derefter gå til fanen 'Min konto', der kan findes i den øverste navigationslinje. Dette fører dig til din startside, og derfra kan du finde fanen Profil i sidemenuen.

Er det muligt at have mere end én konto?

Hver bruger må kun have én konto. Kasinoet forbeholder sig retten til at slette duplikerede konti.

Er det muligt at tjekke kontoen og transaktionshistorikken?

Når du går til Min konto og klikker på fanen Transaktioner, kan du se din kontoaktivitet. Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte kundesupport.

Hvem skal jeg spørge, hvis jeg har spørgsmål vedrørende min konto?

Hver gang du har problemer eller spørgsmål vedrørende din konto, kan du kontakte kundesupport via live chat, telefon eller e-mail, og de vil med glæde hjælpe dig.

Kan jeg deaktivere mit abonnement på nyhedsbreve og kampagner?

Hvis du ikke ønsker at modtage nyhedsbreve fra casinoet, skal du blot klikke på knappen 'Afmeld', som kan findes i slutningen af hver e-mail. En anden måde at slå meddelelser fra er at opdatere dine 'Mine meddelelser'-indstillinger, og du vil ikke modtage nogen meddelelser fra Genesis Casino.

Er det muligt at ændre e-mailadressen?

Ja, du kan ændre din e-mailadresse når som helst, og processen er meget enkel. Du skal gå til din konto og finde fanen 'Skift e-mail' og følge instruktionerne.

Jeg tror, jeg har et spilleproblem. Hvem kan jeg bede om hjælp?

Online gambling kan være en sjov og lukrativ aktivitet, men fra tid til anden farer nogle spillere vild i hele processen. De tror, at de kun kan tjene en indkomst ved at spille, eller de tror, de kan spille mere for at returnere de penge, de har mistet. Uanset hvad der er tilfældet, bør spørgsmålet tages alvorligt, og hvis du mener, at du har udviklet en ludomani, bør du søge hjælp. Du bør kontakte kundesupport, og de vil guide dig gennem de trin, du skal tage, og tage sagen i dine hænder.

Hvordan sikrer jeg mig, at jeg modtager e-mails fra Genesis Casino?

Dette er meget enkelt, og alt du skal gøre er at tilføje GenesisCasino.com på din udbyders 'Sikker afsender'-liste.

Jeg lavede en fejl, da jeg delte mine personlige oplysninger ved registrering. Hvad skal jeg gøre?

Når du finder ud af, at nogle af de detaljer, du har delt med casinoet, er forkerte, skal du kontakte casinoet med det samme. Du kan enten sende en mail på support@genesiscasino.com eller via Live Chat. Supportagenter vil mere end gerne hjælpe dig.

Har Genesis Casino alle de nødvendige licenser?

Kasinoet drives af Genesis Global Limited og er indarbejdet under Maltas love og reguleret af Malta Gaming Authority med licensnummer MGA/B2C/314/2015. Kasinoet er licenseret og reguleret af UK Gambling Commission med licensnummer 000-045235-R-324-169-008

Hvor sikkert er det at sende personlige dokumenter til kasinoet?

Hvert dokument, som kasinoet modtager, opbevares i et sikkert miljø og er kun tilgængeligt for højtstående sikkerhedspersonale.

Hvor sikre er mine data og min aktivitet hos Genesis Casino?

I det øjeblik du logger ind på din konto er al din aktivitet beskyttet ved hjælp af standard krypteringsteknologi. Det betyder, at alle dine personlige oplysninger og al aktivitet på hjemmesiden holdes privat. Genesis Casino er globalt anerkendt, og en af hovedårsagerne til det er, fordi det giver et sikkert, ansvarligt og sikkert spillemiljø.

Hvad er GDPR?

GDPR eller General Data Protection Regulation styrer, hvordan virksomheder bruger dine personlige oplysninger. Dette kan inkludere dit navn, adresse eller telefonnummer for blot at nævne nogle. Nedenfor har vi skitseret, hvordan dette kan påvirke dig.

Kan jeg få slettet nogle personlige oplysninger?

Enhver information, der er gemt i databasen i en fastsat periode på 5 år, kan ikke ændres overhovedet. Denne forordning er fastsat af reglerne om forebyggelse af hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme. Husk, at alle de oplysninger, som casinoet har om dig, vil blive ødelagt, når opbevaringsperioden er udløbet.

Hvorfor har kasinoet brug for personlige oplysninger?

Kasinoet er ved lov forpligtet til at give dig service af høj kvalitet. Kasinoet kan behandle alle personlige oplysninger, når du accepterer at give dem. For yderligere information råder vi dig til at tjekke kasinoets privatlivspolitik.

Hvor lang tid tager det at foretage en indbetaling?

De fleste af de indbetalingsmetoder, der er tilgængelige på Genesis Casino, er øjeblikkelige. Det betyder, at når du har foretaget en indbetaling, vil pengene blive overført til din saldo inden for få minutter. Nogle indbetalingsmetoder kan tage længere tid, afhængigt af hvilken udbyder du bruger og dit land.

Hvordan laver man et indskud?

At lave en indbetaling er meget enkel, du skal blot finde indbetalingsknappen, som er øverst til højre på hver side, eller du kan gå til siden Min konto. Der er forskellige indbetalingsmetoder tilgængelige, og du skal vælge den, der passer dig bedst. Du skal huske, at når du først vælger indbetalingsmetoden, skal du bruge samme metode, når du foretager en udbetaling. Genesis Casino tilbyder følgende indbetalingsmetoder: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe eller Bankoverførsel. Hvis du støder på problemer, når du forsøger at foretage en indbetaling, skal du kontakte kundesupport for yderligere hjælp.

Jeg foretog en indbetaling, men midlerne er stadig ikke på min saldo. Hvad skal jeg gøre?

Det første du skal gøre er at tjekke om pengene er trukket på dit kort eller din konto. Hvis de var, så skal du kontakte kundesupport, og de kan spore pengene og løse problemet for dig. I nogle tilfælde skal du sende en kopi af transaktionen, så kundeagenterne kan undersøge den hos betalingsudbyderen.

Hvor sikre er mine penge hos Genesis Casino?

Genesis Casino giver deres spillere et sikkert og pålideligt miljø. Alle dine oplysninger er krypteret takket være de SSL-forbindelser, som casinoet bruger. Det betyder, at kun personer, der var beregnet til at læse oplysningerne, og ingen andre. De betalingsmetoder, som kasinoet bruger, er PCI-kompatible, hvilket betyder, at dine kortoplysninger håndteres sikkert. Førsteklasses teknologi bruges til at sikre, at dine økonomiske oplysninger er sikre mod uautoriseret ændring eller brug.

Hvilken valuta kan jeg bruge til at foretage en indbetaling hos Genesis Casino?

Alle britiske spillere skal bruge GBP, når de laver en indbetaling til deres konto. Andre valutaer, der understøttes hos Genesis Casino er: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Du skal huske, at når du først har knyttet valuta til din konto, når du tilmelder dig casinoet, kan den samme valuta ikke ændres i fremtiden.

Jeg har fremsat en anmodning om tilbagetrækning, men jeg har ændret mening. Kan jeg annullere det?

Ja, det er muligt at annullere anmodningen om tilbagetrækning. Du skal gå til Min konto-sektionen og klikke på fanen Ventende udbetalinger. Bare følg instruktionerne, og du kan annullere din udbetalingsanmodning på ingen tid.

Jeg har svært ved at foretage en tilbagetrækning. Hvad er der galt?

Den første ting du skal gøre er at kontrollere, om alle de oplysninger, du gav casinoet ved registreringen, er korrekte. Disse er de mest almindelige årsager til, at udbetaling ikke sker: · Du kunne ikke bekræfte din konto. · Du forsøger at hæve flere penge, end du har på din saldo · Dit bankkontonummer er forkert · Du har en aktiv bonus, der skal omsættes. din konto i en anden browser. Hvis problemet fortsætter, er det sidste trin at kontakte kundesupporten, og agenterne vil forsøge at løse dit problem.

Er der gebyrer forbundet med udbetalinger?

Der er et ekspeditionsgebyr på 2 % involveret, når du foretager en udbetaling. Inden du bekræfter din udbetaling, får du besked om beløbet. Husk at ved at anmode om en tilbagetrækning accepterer du også gebyrerne. Der er nogle betalingsmetoder, hvor beløbet kan være mindre end dette.

Kan jeg bruge bonuspengene på alle casinospil?

Nogle bonusser er begrænset til visse spil, mens andre kan gælde for ethvert spil. Før du modtager bonuspengene, bør du tjekke bonusbetingelserne først.

Kan jeg afgive en bonus?

Ja, du kan afgive en bonus, før du begynder at spille. Du kan endda afgive en bonus, når du først er begyndt at spille og har placeret et væddemål. Du skal huske, at hvis du beslutter dig for at gøre, vil alle gevinster også blive afgivet, og alle tabene vil blive trukket fra dine rigtige penge. For at gøre det skal du gå til Min konto-sektionen, derefter Balance og Bonus-fanen og klikke på 'Fortabt'-knappen under den aktive bonus.

Hvad er omsætningskravene for en bonus?

En bonus du modtager, når du laver en indbetaling, er blot ekstra penge, som casinoet belønner dig med, så du kan spille længere og prøve flere spil. Hver af de bonusser, som casinoet har at tilbyde, kommer med omsætningskrav, som du skal opfylde, før du kan foretage en udbetaling. Bonusserne og gratis spins fra Genesis Casino skal omsættes 40 gange, medmindre andet er angivet. Du kan foretage en udbetaling, før du har satset bonussen, men det betyder, at du også mister dine bonuspenge og alle gevinsterne.

Kan jeg spille spil gratis?

Ja du kan. Nogle spil kan spilles i demoversion, mens andre ikke kan. Dette er normalt tilfældet med live-spil, hvor alle bordpladser er reserveret til betalende spillere.

Hvordan aktiverer man gratis spins?

Fra tid til anden belønner kasinoet sine loyale spillere med nogle gratis spins for at prøve et nyt spil. Det er meget nemt at aktivere gratis spins. Du skal blot logge ind på spillet, og du vil modtage en notifikation, der viser antallet af gratis spins, du har fået tildelt.

Er casinospillene retfærdige og tilfældige?

Det faktum, at kasinoet tilbyder spil fra anerkendte og betroede udbydere, siger det hele. Alle spillene er blevet testet i et af verdens mest erfarne og betroede gaming-testlaboratorier kaldet Technical Systems Testing, som er en del af Gaming Laboratories International. Spillene er også blevet godkendt af eCOGRA, som er et internationalt akkrediteret testbureau med base i London. Dette betyder, at Random Number Generator er 100 % sikker og upartisk.

Hvilke softwareudbydere kan findes hos Genesis Casino?

Hos Genesis Casino kan du finde spil fra nogle af de bedste softwareudbydere nogensinde, herunder NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive, Play n'Gå, og Evolution.

Hvad sker der, når jeg mister internetforbindelsen, mens jeg spiller et spil?

Der sker ikke noget, når du mister forbindelsen. Det spil, du spiller, er sat på pause, og når du genvinder forbindelsen, vil du fortsætte, hvor du stoppede i første omgang. Du vil aldrig miste dine penge på grund af afbrydelse.

Jeg har problemer med at logge ind på min konto?

Du bruger sandsynligvis de forkerte loginoplysninger, eller måske er Caps Lock slået til på dit tastatur. Hvis du har glemt din adgangskode, kan du prøve at nulstille den ved at bruge linket Glemt adgangskode under hjælpemenuen. Hvis problemet fortsætter, råder vi dig til at kontakte kundesupport for yderligere hjælp.

Total score8.0
Fordele

Hurtige casino fakta

Year foundedYear founded: 2018
Affiliate-programAffiliate-program (1)
Affiliate Cruise
BonusserBonusser (7)
IndbetalingsmetoderIndbetalingsmetoder (15)
Apple PayCredit Cards
Debit Card
EcoPayz
Entropay
Google PayMaestroMasterCardNetellerPaysafe Card
Prepaid Cards
SkrillTrustlyVisa
Visa Electron
LandeLande (27)
Bulgarien
Cameroun
Canada
Egypten
Etiopien
Irland
Jordan
Kenya
Kroatien
Marokko
Mexico
Nigeria
Norge
Oman
Peru
Polen
Qatar
Rusland
Saudi Arabien
Schweiz
Spanien
StorbritannienSverige
Sydafrika
Tunesien
Tyskland
Venezuela
LicenserLicenser (3)
SoftwareSoftware (12)
SpilSpil (14)
BaccaratBingoBlackjackDragon Tiger
French Roulette Gold
Live Fashion Punto Banco
Live Immersive Roulette
Live Oracle Blackjack
Pai GowPokerRouletteSlotsThree Card PokerVideo Poker
SprogSprog (5)
Engelsk
Finsk
Norsk
Svensk
Tysk
Support typerSupport typer (2)
ValutaerValutaer (25)
Amerikanske dollars
Australske Dollars
Britiske pund sterling
Bulgarske leva
Canadiske dollars
Danske kroner
Euro
Georgisk lari
Kinesisk yuan
Kroatiske kuna
Mexicansk peso
New Zealand dollars
Nigeriansk naira
Norske kroner
Peruanske ny sol
Polske zlotys
Rumænske lei
Russiske rubel
Schweizerfranc
Svenske kroner
Sydafrikansk Rand
Sydkoreansk won
Tyrkiske Lira
Ukrainsk hryvnias
Ungarske forint