EU Casino Anmeldelse 2024 - FAQ

EU CasinoResponsible Gambling
CASINORANK
6/10
BonusBonus 100 gratis spins
VIP lounge
Nye tilbud dagligt
Enkelt design
Betroet
Verificeret
Sikkert
VIP lounge
Nye tilbud dagligt
Enkelt design
EU Casino is not available in your country. Please try:
FAQ

FAQ

Du kan finde alle de spørgsmål og svar, som EU Casino-spillere har haft gennem årene.

Tilbyder EUcasino et sikkert miljø at spille på?

EUcasino er enormt populær bare på grund af den sikkerhed, de tilbyder deres spillere. Alle deres spil er fuldt certificeret og kontrolleres regelmæssigt for retfærdighed af tredjepartsrevisorer.

Er mine oplysninger sikre?

Alle dine personlige og økonomiske oplysninger forbliver 100 % sikre og fortrolige. EUcasino går meget op i at give deres spillere den bedste oplevelse. De sørger for, at alle transaktioner inklusive ind- og udbetalinger udføres sikkert.

På hvilken platform kan jeg spille på EUcasino?

Du kan nyde spil på EUcasino på en række forskellige platforme. Deres software er tilgængelig på pc, tablets og smartphones.

Fra hvilke spiludbydere kan jeg spille spil?

EUcasino har slået sig sammen med nogle af de bedste softwareudbydere for at bringe de mest populære spil på din måde, herunder Amaya, NextGen, NetEnt, WMS, Evolution, for blot at nævne nogle.

Hvordan gør man krav på den gratis bonus?

Hvis du har modtaget en gratis bonus, er det så nemt at gøre krav på den. Bare gå til kassen og find bonussektionen. Indtast den relevante kuponkode og klik på Send. Bonussen vil blive overført til din konto på ingen tid.

Hvordan gør man krav på indbetalingsbonussen?

Hos EUcasino tilbyder de et stort udvalg af indskudsbonusser, og det er meget nemt at gøre krav på dem. Hver gang du foretager en indbetaling skal du blot indsætte koden i Bonuskode-boksen, og bonusmidlerne vil blive overført til din konto.

Hvilke spil kan jeg spille med de bonusmidler, jeg har modtaget fra kasinoet?

Det hele afhænger af den bonus, du har modtaget. Nogle bonusser er til bestemte spil, mens andre giver dig mulighed for at spille det spil, du vælger. Af denne grund råder vi dig til at tjekke bonuspolitikken, før du begynder at spille. Hvis der er nogle ting, du gør`Jeg forstår, at vi opfordrer dig til at kontakte kundesupport for yderligere hjælp.

Hvilken slags bonusser kan jeg gøre krav på hos EUcasino?

Der er et væld af forskellige tilbud, som EUcasino har forberedt til sine kunder. Hver ny spiller vil blive tildelt en generøs velkomstbonus for at komme i gang. Senere kan du modtage forskellige kampagner som gratis spins, genindlæsningsbonusser og særlige konkurrencer, for blot at nævne nogle. Du kan også jævnligt tjekke deres kampagneside for at sikre, at du ikke går glip af noget.

Kan jeg tjekke mine indsatskrav?

Ja, du kan holde styr på dine bonusomsætningskrav, når du tilgår kassereren og går til bonussektionen. Husk, at indsatskravene kan variere fra det ene tilbud til det andet, så du bør bedre tjekke bonuspolitikken, selv før du gør krav på tilbuddet.

Er der et loyalitetsprogram på EUcasino?

Der er et VIP-program på EUcasino, der belønner spillere for at vælge at bruge deres tid på kasinoet.

Hvilke metoder kan jeg bruge til at foretage en indbetaling?

Indbetaling på EUcasino kunne ikke`ikke være nemmere. Når du beslutter dig for at spille for rigtige penge, skal du bare gå til kassen, og du vil se, at de tilbyder alle de store betalingsmetoder, inklusive kredit- og debetkort, eWallets, for blot at nævne nogle. Når du går til indbetalingssektionen, vil du finde de metoder, der er tilgængelige for dit land.

Skal jeg sende dokumenter, før jeg kan anmode om fortrydelse?

EUcasino har en sikkerhedsprocedure, der kræver standard verifikationsdokumenter, første gang du forsøger at foretage en udbetaling. De kan bede om et af følgende dokumenter:

  • Forbrugsregning ikke ældre end 6 måneder.
  • En kopi af dit kreditkort, du brugte til at foretage en indbetaling.
  • Bevis for ID.
  • Hvis du anmoder om en udbetaling til eWallet-konto, send et skærmbillede af din konto inklusive dit kontonummer og e-mail.

Kasinoet vil tjekke dine dokumenter, så snart de modtager dem. Det vil ikke tage mere end 12 timer, hvis alt er ok med de dokumenter, du har sendt.

Hvor lang tid tager det at modtage min udbetaling?

Normalt vil du modtage dine kontanter inden for 24 timer, hvis alt er i orden med din spilsession og med dine dokumenter. Forskellige betalingsmetoder tilbyder forskellige udbetalingstider, så hvis du vil se, hvor lang tid det vil tage for en specifik udbetalingsmetode, besøg Udbetalingssektionen i Kassereren.

Jeg har en aktiv bonus på min konto, kan jeg stadig anmode om udbetaling?

Hvis du har en aktiv bonus på din konto, skal du opfylde omsætningskravene, før du kan anmode om en udbetaling. Du kan altid tjekke dine bonuskravs fremskridt i bonussektionen i kassereren, og når du opfylder bonuskravene, vil du være i stand til at fortsætte med din udbetalingsanmodning.

Kan jeg sætte grænser?

Ja, hvis du tror, at dit spil er ved at komme ud af kontrol, eller du vil have tingene i hånden, kan du sætte nogle grænser for din konto. Du kan sætte en grænse for de indbetalinger, du laver, eller du kan begrænse adgangen til din konto i en bestemt periode.

Hvordan ved man, om der er gebyrer involveret?

Hvis der er visse gebyrer for udbetalinger eller indskud, vil de blive tydeligt vist.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg glemmer min adgangskode?

EUcasino gør ikke`t opbevare din adgangskode af sikkerhedsmæssige årsager. Så hvis du vil gendanne din adgangskode, skal du klikke på 'Glemt adgangskode', som kan findes under boksen, hvor du beder om din adgangskode. Du skal besvare dit hemmelige spørgsmål, som du sendte, da du oprettede din konto. Du vil modtage en e-mail med yderligere information om din adgangskode.

Hvordan bekræfter man en konto?

Bekræftelse af en konto er en meget nem procedure. Når du tilmelder dig en konto, bliver du bedt om at dele din e-mail. Kasinoet sender et bekræftelseslink på din e-mail, hvor du skal klikke på linket, og din konto vil blive verificeret.

Hvad skal jeg gøre, når mit spil fryser?

Hvis dit spil tilfældigvis fryser midt i et væddemål, bliver du nødt til at lukke softwaren ved at klikke på CTR + ALT + DELETE samtidigt. Der er intet at være bekymret for, hvis dette sker for dig, for næste gang du logger ind, genoptages spillet, og du fortsætter, hvor du slap.

Jeg modtog en besked "Din browser bruger et pop-up-skab", hvad skal jeg gøre?

Hvis du vil fortsætte med at spille på EUcasino, skal du aktivere pop-ups for denne side. Sådan kan du aktivere pop op-vinduer i Google Chrome:

  • Klik på Chrome-menuen på browserens værktøjslinje.
  • Vælg Indstillinger.
  • Klik på Vis avancerede indstillinger.
  • Klik på knappen Indstillinger for indhold i afsnittet Privatliv.
  • I sektionen Pop op-vinduer skal du vælge Tillad, at alle websteder viser pop op-vinduer.
  • Klik på Anvend og OK. Genstart derefter din browser.