Casino Cruise - FAQ

Age Limit
Casino Cruise
Casino Cruise is not available in your country. Please try:
Indbetalingsmetoder
PayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling Commission

FAQ

Jeg mistede internetforbindelsen, mens jeg spillede. Hvad sker der i situationer som denne?

Det er muligt at miste din internetforbindelse, men der er ikke plads til panik. Hvis du ikke kan genoprette forbindelsen til dit spil med det samme, vil dit væddemål blive logget som et standpunkt, hvilket betyder, at du ikke foretager dig nogen handling for den pågældende runde.

Hvordan spiller man roulette på Casino Cruise?

For at spille et hvilket som helst spil på Casino Cruise skal du have en konto. Og når det kommer til Roulette, er der nogle regler, du skal lære, før du beslutter dig for at spille for rigtige penge. Den gode nyhed er, at du har mulighed for at spille for sjov på Casino Cruise uden at skulle indbetale. Dette er en fantastisk funktion, der giver dig mulighed for at lære reglerne for spillene, roulette i dette tilfælde, og når du først føler dig sikker nok, kan du begynde at spille for rigtige penge. Spillet har til formål at forudsige, hvor bolden vil lande. Der er mange forskellige væddemål, du kan placere, og vi råder dig til at lære væddemålene og de odds, de tilbyder. Nogle væddemål er mere sandsynlige, og nogle væddemål er ikke så sandsynlige, men de tilbyder højere udbetalinger. Som udgangspunkt skal du i starten beslutte dig for, hvordan du vil spille spillet, om du kan lide mere udfordring eller et stabilt spil, hvor du ikke kommer til at vinde meget, men samtidig risikerer du heller ikke meget.

Hvordan spiller man blackjack?

Blackjack er et andet meget populært spil, og vi tror, du vil lære at spille det på ingen tid. Spillet sigter mod at slå dealeren ved at få en hånd tættere på 21, højere end dealerens, og uden at gå bust. Den bedste hånd i Blackjack er, når du modtager 2 indledende kort, som vil give dig en samlet værdi på 21. Denne hånd skal involvere et es og et billedkort eller en 10. Når du modtager dine to kort, og hvis du ikke har en Blackjack vil du fortsætte spillet. Du har mulighed for at slå, stå, splitte eller fordoble.

Hvordan spiller man Baccarat?

Målet i Baccarat er at skabe en hånd så tæt på 9. Den største forskel, som Baccarat tilbyder spillere, er chancen for også at placere et væddemål på bankmandens hånd og uafgjort. Når du modtager dine kort, vil du modtage et tredje kort i henhold til forudbestemte regler, det samme vil bankmanden. Reglerne for spilleren er ret enkle, du vil modtage et tredje kort, hvis din håndværdi er under 5, og du vil stå, hvis din håndværdi er 6 eller højere. Reglerne for bankmanden er lidt mere komplicerede, og de afhænger af spillerens tredje kort. Men den gode nyhed er, at du ikke behøver at kende disse regler for at få en vellykket session.

Hvad er et live casino?

Live casinoet giver dig mulighed for at få en oplevelse i realtid fra komforten af dit hjem. Du kan spille forskellige bordspil, der streames fra et studie eller et landbaseret casino. Spillene arrangeres af professionelle Live Dealers, som du kan tale med og et øjeblik glemme, at du sidder foran din computer og ikke på et kasino.

Hvad kan jeg bruge live casino chatvinduet til?

Live chat-vinduet giver dig mulighed for at tale med dealeren og også med de andre spillere.

Kan live dealeren hjælpe mig med min konto?

Live dealeren har ikke adgang til din konto, så de kan ikke hjælpe dig på nogen måde. Men hvis du har spørgsmål vedrørende det spil, du spiller, vil de være mere end glade for at hjælpe dig.

Hvor lang tid vil det tage at bekræfte min konto?

I det øjeblik kasinoet modtager alle de nødvendige dokumenter, vil de udføre behandlingen så hurtigt som muligt. Behandlingstiden tager normalt inden for 24 timer, men nogle gange kan det tage længere tid. Hvis du ikke ønsker at forlænge proceduren, skal du sende alle nødvendige dokumenter på én gang og sikre dig, at du følger reglerne for kopierne.

Er der mulighed for at annullere selvudelukkelsen?

Hvis du anmoder om at udelukke dig selv fra gambling, skal du vente på, at perioden slutter, hvis du er bosiddende i Storbritannien, enhver anden spiller kan annullere selvudelukkelsen. Når du gør det, vil du have en afkølingsperiode på 7 dage til at tænke over din beslutning igen.

Hvad skal man gøre, når selvudelukkelsesperioden slutter?

Når den tidsfrist, du har valgt for selvudelukkelsen, er overstået, vil din konto automatisk blive genåbnet. Og hvis du er bosiddende i Storbritannien, skal du sende casinoanmodningen, før din konto åbnes igen.

Hvordan udelukker man sig selv fra gambling?

Selvudelukkelse er en funktion, der giver dig mulighed for at tage en pause fra gambling. Dette er et skridt, som problemspillere normalt tager, når spil begynder at påvirke deres liv negativt.

Kan jeg lukke min konto?

Ja, du kan lukke din konto, når du vil, og for at gøre det skal du kontakte kundesupport, og de vil guide dig gennem processen.

Kan jeg ændre forkerte personlige oplysninger?

Når du logger ind på din konto og vælger profilfanen, kan du rette alle de oplysninger, du har indsendt under registreringen. De eneste detaljer, du ikke kan ændre, er dit navn, fødselsdato og bopælsland.

Jeg har problemer med registreringssiden. Hvad skal jeg gøre?

Normalt, når du støder på et problem under registreringen, er de selvforklarende. Men hvis problemet fortsætter, og du ikke kan finde en måde at løse det på, skal du kontakte kundesupport for at få hjælp.

Hvor er min profilside?

Når du logger ind på din konto, skal du klikke på fanen 'Min konto' i den øverste navigationslinje. Dette fører dig til din startside og klik derfra på fanen Profil, som du kan finde i sidemenuen.

Er det muligt at tjekke min kontoaktivitet eller transaktionshistorik?

Du kan tjekke din kontoaktivitet, når som helst du vil. Klik blot på fanen Transaktion under Min konto. Hvis du har brug for flere oplysninger, som du ikke kan finde der, kan du kontakte kundesupport for yderligere hjælp.

Kan jeg have mere end én konto?

Desværre tillader Casino Cruise sine spillere kun at have én konto. Og for at være ærlig er én konto alt, hvad du behøver. Spillere har en tendens til at oprette flere konti på casinoet for at drage fordel af velkomstbonussen, men vi er nødt til at fortælle dig, at dette er en ulovlig aktivitet, og du bør ikke gøre det.

Jeg tror, jeg har spilleproblemer. Hvem kan jeg rådføre mig med?

Når først gambling begynder at komme ud af din kontrol, holder det op med at være sjovt. I det øjeblik du indser, at du har problemer, og du er ved at udvikle en ludomani, bør du søge hjælp. Du kan besøge afsnittet Ansvarligt spil på Casino Cruises hjemmeside og komme i kontakt med en af de mange organisationer, de har linket til deres side. De tilbyder også forskellige værktøjer, der kan hjælpe dig med at kontrollere din spillevane.

Hvor lang tid vil det tage for indbetalingen at nå min konto?

I de fleste tilfælde vil indbetalinger nå din konto med det samme, men i nogle tilfælde kan dette tage længere tid afhængigt af det land, du er bosat i, og udbyderen.

Hvordan indbetaler jeg til min Casino Cruise-konto?

Det er meget nemt at indbetale din konto. Alt du skal gøre er at gå til Kassereren og vælge den indbetalingsmetode, der passer dig. Indtast det beløb, du ønsker at indbetale, og bekræft indbetalingen. Hos Casino Cruise kan du bruge en af følgende metoder Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe eller Bankoverførsel. Husk, at indbetalinger foretaget med Skrill og Neteller ikke er berettiget til velkomstbonussen.

Hvad er det minimum og det maksimale beløb, jeg kan indbetale?

Det minimum og det maksimale beløb, du kan indsætte på din konto, afhænger hovedsageligt af den betalingsmetode, du bruger. I de fleste tilfælde er minimumsindbetalingen mellem $10 og $30, og den maksimale indbetaling er et sted mellem $250 og $10.000. Hvis du vil vide specifikt, hvor meget du kan indbetale, så skal du gå til kassen og klikke på betalingsmetoden, og du vil finde alle de nødvendige oplysninger der.

Hvorfor mislykkedes mit indskud?

Din indbetaling kan mislykkes på grund af mange årsager, og betalingsudbyderen informerer ikke casinoet om, hvorfor det er sådan. Nogle af de almindelige årsager til, at en indbetaling kan mislykkes, er følgende:

· Du har indtastet forkerte betalingsoplysninger, og dette er en af de mest almindelige årsager til, at en indbetaling kan mislykkes. Hvis dine oplysninger ikke stemmer overens, vil banken straks afvise din transaktion.

· Du har muligvis angivet et forkert CVV2/CVC2-sikkerhedsnummer.

· Du har ikke nok midler til rådighed på din konto.

· Hvis du har mere end 5 kreditkort på samme tid, kan dette forhindre din indbetaling i at gå igennem.

Jeg har foretaget en indbetaling, men pengene blev ikke krediteret min konto. Hvad skal jeg gøre?

Det første du skal gøre er at tjekke, om pengene er trukket fra din konto, og hvis de er det, skal du kontakte kundesupport. I nogle tilfælde kan kasinoet bede dig om en kopi af transaktionen, så de bedre kan undersøge sagen.

Skal jeg betale et gebyr for indskud?

Casino Cruise opkræver ingen gebyrer for indbetalinger, men din betalingsmetode kan muligvis. Under alle omstændigheder, når du foretager en indbetaling, og hvis der er et bestemt gebyr involveret, vil det være tydeligt angivet.

Hvad er en e-wallet-overførsel?

En e-wallet tilbyder hurtige og sikre pengeoverførsler. Nogle af de mest populære e-wallets du kan bruge er Neteller og Skrill. Du kan finansiere din e-wallet-konto med dit kreditkort, bankkort eller via bankindskud.

Kan jeg sætte en indbetalingsgrænse?

Ja, du kan indstille indbetalingsgrænser, når du vil. Vi opfordrer dig til at gøre det, fordi du på denne måde får mere kontrol over dit budget. Du kan gå til afsnittet Ansvarligt spil, og du vil være i stand til at planlægge alle dine grænser.

Hvorfor accepterer Casino Cruise ikke mit kort?

Nogle kreditkortudstedere forhindrer kunder i at foretage indskud til online spillesider. Hvis du har problemer med at indbetale med dit kreditkort, skal du først kontakte din kortudbyder. Og i mellemtiden er der mange forskellige betalingsmetoder tilgængelige på Casino Cruise, som du kan bruge i stedet for.

Må jeg bruge mere end én betalingsmetode?

Ja, du har lov til at bruge mange forskellige betalingsmetoder til at indbetale til din casinokonto. Hos Casino Cruise kan du bruge op til fem forskellige betalingsmetoder til at finansiere din konto.

Kan jeg sende mine dokumenter, og er de sikre?

Ja, alle de dokumenter, du sender til kasinoet, opbevares sikkert i et sikkert miljø. Kasinoet bruger den nyeste SSL-krypteringsteknologi for at sikre, at al information, du sender til casinoet, opbevares sikkert.

Hvordan kan jeg vide, at spillene på kasinoet er fair?

Casino Cruise bruger en Random Number Generator for at sikre, at ydeevnen virkelig er tilfældig. Desuden er systemet også blevet testet jævnligt.

Hvordan får jeg en 3D Secure IPIN?

Du skal ansøge hos banken eller kortwebstedet, der har udstedt dit kort, for at få en 3D Secure IPIN.

Deler Casino Cruise mine oplysninger med nogen tredjepart?

Nej, casinoet vil aldrig dele dine oplysninger med andre. Kasinoet har brug for dine oplysninger for at bekræfte din identitet, alder og hjemmeadresse. Disse oplysninger gør det muligt for casinoet at tilbyde transaktioner med rigtige penge til og fra din konto. De holder alle dine oplysninger sikre, og dit privatliv er deres højeste prioritet.

Hvad er meningen med GDPR?

GDPR er et akronym, der står for General Data Protection Regulation, og det er en forordning i EU-lovgivningen om databeskyttelse.

Kan jeg få slettet nogle af mine oplysninger?

Kasinoet skal følge nogle strenge politikker, som er foreskrevet af UK Gambling Commission (UKGC) og Malta Gaming Authority (MGA), og af den grund kan du ikke slette nogen information. Efter en vis periode vil casinoet slette alle dine detaljer, hvis du ikke bruger din konto mere.

Er mine penge sikre på Casino Cruise?

Casino Cruise bruger SSL-kryptering til at beskytte alle dine detaljer. Alle de betalingsmetoder, der er tilgængelige på kasinoet, er PCI-kompatible og overholder PCI-standarder. Det betyder, at alle dine personlige og økonomiske detaljer er sikre, og at casinoet opfylder de højeste sikkerhedsstandarder for betalinger.

Hvad er de tilgængelige valutaer hos Casino Cruise?

Disse er de valutaer, der er tilgængelige hos Casino Cruise USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW og UAH. Husk, at når du først har valgt en valuta, kan du ikke ændre den senere.

Hvordan kan jeg foretage en hævning fra min konto?

Det er meget nemt at foretage en udbetaling fra din casinokonto. Alt du skal gøre er at gå til kassen og vælge den betalingsmetode, du vil bruge til en udbetaling. Husk, at du skal bruge den samme betalingsmetode, som du brugte til at indbetale i første omgang. Minimumsbeløbet du kan hæve i de fleste tilfælde er $10, men dette kan variere afhængigt af den betalingsmetode du bruger til udbetalinger. Husk på, at hvis du hæver bonusmidler, skal du først opfylde omsætningskravene. Kasinoet vil også bede dig om at fremlægge noget bevis på din identitet, før du kan modtage din første udbetaling.

Opkræver Casino Cruise et gebyr for hævninger?

Hver tilbagetrækning vil medføre et håndteringsgebyr på 2 %. Dette beløb er ikke mere end $2, og hver gang du foretager en udbetaling, vil du blive informeret om beløbet, når du anmoder om din udbetaling.

Er det muligt at annullere anmodningen om tilbagetrækning?

Ja, du kan annullere din udbetaling, hvis den stadig afventer. Når tilbagetrækningen er frigivet, vil du ikke være i stand til at fortryde den.

Hvad er det minimumsbeløb, jeg kan hæve?

Minimumsudbetalingsbeløbet afhænger af den betalingsmetode, du bruger. Normalt er minimumsbeløbet omkring $10.

Kan jeg sende penge fra min konto til en andens konto?

Desværre har du ikke lov til at sende penge til andre casinokonti.

Hvornår skal jeg forvente mine penge, efter at jeg har foretaget en hævning?

Når casinoet modtager en udbetalingsanmodning, arbejder de hårdt på at behandle udbetalingen, så du kan få dine penge så hurtigt som muligt. Når midlerne er frigivet, afhænger det hele af din betalingsmetode, hvor hurtigt du vil modtage dine midler.

Hvad er en bonus?

En bonus er en ekstra penge, som casinoet belønner sine nye og loyale spillere med. Størrelsen på bonussen kan variere, og der er én ting, du skal huske på, og det er, at alle bonusser kommer med omsætningskrav. Dette er noget casinoet gør for at sikre, at du kommer til at spille de penge, de tildeler dig på deres casino. For eksempel kommer velkomstbonussen hos Casino Cruise med 40 gange omsætningskrav. Det betyder, at du skal spille bonussen 40 gange, før du vil være i stand til at hæve dine penge. En meget vigtig ting at huske på er, at ikke alle spil tæller med i omsætningskravene på samme måde, så du bør tjekke det, før du beslutter dig for at spille.

Det ser ud til, at jeg er udelukket fra nogle kampagner, hvorfor er det sådan?

Nogle kampagner er kun tilgængelige for spillere fra visse lande, og som bruger bestemte betalingsmetoder. Hvis du har brug for yderligere information, skal du kontakte kundesupport.

Hvor kan jeg finde aktuelt tilgængelige bonusser?

Når du vil finde alle de tilgængelige kampagner, kan du gå til kampagnesiden og se, hvad der i øjeblikket er tilgængeligt for dig. Hvis du ikke vil gå glip af noget, så skal du tage imod SMS og mails fra casinoet, så hver gang der er noget, får du besked.

Hvordan aktiverer man gratis spins?

Aktivering af gratis spins er meget simpelt. Du skal bare gå til spillet og åbne det, og dine gratis spins venter på dig.

Jeg kan ikke logge ind på min konto. Hvad skal jeg gøre?

Når du ikke kan logge ind på din konto, er det normalt fordi du bruger de forkerte loginoplysninger. Sørg for, at CAPS LOCK er slået fra på dit tastatur. Hvis du stadig har problemer med at logge ind på din konto, skal du kontakte kundesupport.

Total score8.0
Fordele

Hurtige casino fakta

Year foundedYear founded: 2014
Affiliate-programAffiliate-program (1)
Affiliate Cruise
BonusserBonusser (5)
IndbetalingsmetoderIndbetalingsmetoder (30)
AstroPay
BokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
EnterCash
Entropay
Euteller
GiroPay
Interac
Jeton
MaestroMasterCardNetellerPayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
Skrill
Sofort
Sofortuberwaisung
Ticket Premium
TrustlyVisa
Visa Electron
Zimpler
iDEAL
iDebit
instaDebit
LandeLande (24)
Bulgarien
Cameroun
Canada
Egypten
Etiopien
Jordan
Kenya
Kroatien
Marokko
Mexico
Nigeria
Norge
Oman
Peru
Polen
Qatar
Rusland
Saudi Arabien
Schweiz
Storbritannien
Sydafrika
Tunesien
Tyskland
Venezuela
LicenserLicenser (2)
SoftwareSoftware (12)
SpilSpil (10)
SprogSprog (7)
Arabisk
Engelsk
Finsk
Norsk
Russisk
Svensk
Tysk
Support typerSupport typer (2)
ValutaerValutaer (17)
Amerikanske dollars
Britiske pund sterling
Bulgarske leva
Canadiske dollars
Danske kroner
Euro
Kroatiske kuna
Mexicansk peso
Norske kroner
Peruanske ny sol
Polske zlotys
Rumænske lei
Russiske rubel
Schweizerfranc
Svenske kroner
Sydafrikansk Rand
Venezuelanske bolivar